13.03.2020 KOMUNIKAT KANCELARII W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ WIRUSA SARS-Cov-2

Szanowni Państwo,

dla zwiększenia zarówno Państwa bezpieczeństwa jako naszych Klientów, jak i bezpieczeństwa naszych pracowników, a także w związku z zaleceniami rządowymi co do ograniczenia kontaktów bezpośrednich do niezbędnego minimum, Kancelaria podjęła decyzję o ograniczeniu działania biura Kancelarii oraz przejściu w maksymalnym możliwym zakresie na pracę zdalną.

Co to dla Państwa oznacza?

– Państwa sprawy jak dotychczas będą prowadzone terminowo i z najwyższym profesjonalizmem oraz zaangażowaniem z naszej strony

– wszystkie terminy, zarówno procesowe jak i z Państwem uzgodnione, będą zachowane

– wszyscy prawnicy Kancelarii będą dla Państwa jak dotychczas dostępni w godzinach pracy Kancelarii, tj. co najmniej pomiędzy 9.00 a 17.00 w dni robocze

– ograniczone będą do absolutnego minimum spotkania w Kancelarii oraz poza nią z udziałem naszych prawników, jednakże gorąco zachęcamy do innych niż osobiste form kontaktu z nami, w tym w formie tele- i wideokonferencji.

Prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z naszymi prawnikami pod nr telefonów komórkowych podanymi w zakładce KONTAKT.